tirsdag 15. februar 2011

Morsdag, valentines og en seng av roser

Søndag var det morsdag. Vet ikke helt hva som skjedde jeg ....... eller ikke skjedde. Det er mulig matMOR mente hun var kvalifisert til full oppvarning på søndag, men hu er IKKE mora mi!!! Joda, hun tar seg jo av alt husarbeid, matlaging, foring, vasking og trening, men det er jo jobben hennes. Og dessuten kvalifiserer jo jeg mest: ved siden av å være det selvfølgelige midtpunktet ALLE dager i året, er jeg jo faktisk også mor. Det er et svare strev å holde orden på disse små valpene mine altså, så jeg burde egentlig få litt ekstra oppvartning. Det er slitsomt med valper nemlig! Nå påstår matmor at disse valpene ikke eksisterer og at det bare er noe jeg innbiller meg, men det gir jeg blaffen i! Jeg ER mor!!!!!
foto privat

På en seng av roser
Så nå er jeg faktisk litt snurt - ingen blomster og sjokolade ble det på ValeninesDay dagen etter heller - og jeg som bare øser ut med kos og kjærlighet! Uhørt! Så da trakk jeg meg bare tilbake for å furte i verdens beste stol i deilig solskinn ..... på en seng av roser

4 kommentarer:

  1. Stakkars deg Ronja, ingen som bryr seg om "lillemor" på morsdag og Valentines Day, det er helt klart dårlig gjort! Godt du har ei seng av roser å furte i da, så føles det vel litt bedre? Fikk da i det minste smake litt bløtkake og muffins jeg, selv om jeg er "kar" :-)

    SvarSlett
  2. Uhørt! Skal prøve å huske å ta ansvar for i allefall valentinesdagen neste år!

    SvarSlett
  3. Ber på mine poter om tilgivelse! Skal ALDRI ALDRI gjenta seg!

    SvarSlett
  4. Søt blogg!

    Hilsen
    Aceogmor

    SvarSlett