fredag 23. januar 2009

Hei Sveis

Før:
Jeg har vært hos frisøren. Vet ikke helt om jeg liker det. Det er litt skummelt, litt vondt, litt godt og litt gøy. Klarer liksom ikke helt å bestemme meg. Det er i alle fall mye styr. Så her om dagen var det inn i bilen og kjøre nesten en time. Man kan liksom ikke bare stikke innom Barbereren på Torshov heller, med mindre Petros har noe skikkelig godt på matpakka si da, men det er jo en annen story...... Anyway: inn i bilen ut til Haga til det lille, hyggelige røde huset. Stille på utsiden , fullt med ville dvergschnauzere inni. KAOS, men veldig gøy når alle har fått roet seg. Det blir litt tid til lek, men vi er her vi viktige ærend, så snart er vi på vei inn i salongen. I stellerommet er det stille. Og gutter: Uansett når vi damene skal til frisøren så tar det jo tid. Det nappes, klippes og barberes. Fyldig pels på beina, et godt definert hode og korrekte overganger.Etter nesten to timer slipper jeg ut, endelig! Kutting foran og nothing bak. Men det vokser jo ut igjen.........Det er deilig å få vekk den tykke pelsen, selv om jeg nok kommer til å være litt frossen de neste dagene før jeg får avklimatisert meg. Men hva gjør vel det, men må jo lide for skjønneheten. Og det gjør jeg jo gjerne. Så hva synes du? Ble jeg ikke fin?
Etter:

foto Oskar Ødegaard



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar