lørdag 22. august 2009

Himmel eller helvete?

Himmel eller helvete? Jeg er faktisk litt usikker på hvor jeg har vært ..... I dag ble det plutselig sommervær, og vi tok en tur ned på Løkka. Der var det markedsdag. Det vil si masse mennesker. Så mye at det nester er vanskelig å kommer frem uten å bli tråkket på for en liten hund. Og det var selvfølgelig masse nye hunder å hilse på, alltid morro det altså. Og sist men ikke minst, det var to store parker fulle av boder med bare mat. Det luktet jo bare himmelsk! Og der havnet vi plutselig midt oppi NM i grilling. Ja, som å være i himmelen! Men med en så streng matmor som jeg har, var det jo ikke snakk om bare å hive innpå, nei. Tenk deg alt det kjøttet og de himmelske luktene, og jeg fikk ikke smake en eneste bit! HALLO! Det er IKKE OK altså! Føles ikke akkurat som å være i himmelen det. Her var det bare masse fristelser jeg ikke fikk smake på, og skikkelig varmt. Og en skarve (men meget smakull og saftig) gulerot fra Jæren var det jeg fikk. Godt det altså, men ikke noe mot en saftig biff. Tror nesten at dette kan klassifiseres som dyreplageri!
foto privat

Trenger dere flere i juryen?

Jeg gjorde et lite forsøk på å snike meg inn i juryteltet da. Mulig at disse gutta mener at de har greie på kjøtt, men dette ville jo vært en perfekt jobb for meg. Jeg eeeeeelsker biff! Tror jeg hadde dobbelt så stor interesse av å smake på de kjøttbitene enn alle de gutta der tilsammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar