tirsdag 6. mars 2012

Pinner

Det er vår i lufta og det føles DEILIG! Vinter er fint det, men når snøen smelter og pinnene ENDELIG (!!!) løsner fra bakken, da er jeg i himmelen da. OK da, det er masse pinner å velge i på vinteren også, men når jeg er lettere våryr i litt god sørpe med pinner som er tint, så er det uansett best i verden!

foto privat

GRRRRRRR bare prøv å ta pinnen min!

Det er deilig varmt og lyst på rundturene i Torshovparken, og det er hyggelig å hilse på folk og fe i parken altså, men pinner er best!

3 kommentarer:

  1. Herlig med vår Ronja, men pinnene de kan du få ha helt for deg sjøl :-)

    SvarSlett
  2. Pinner e livet! Eg e helt enig, og sant vårpinnene e best? De smaker max godt. Eg har sigget vilt i dag!

    SvarSlett
  3. Skal hilse fra Eldar som er en sort/sølv ds, og si at pinnene er fortreffelig på denne tiden ;)
    Besøk Eldar på eldarblogg.blogspot.com :)

    SvarSlett