mandag 27. september 2010

Kosing

Kosing er viktig. Kose på fange, kose med matmor, kose med kjente. Når vi er ute kan jeg også kose litt. Mannfolk er litt dårlige på å kose, men damer derimot har jeg kontroll på. Jeg kommer bare trippende bort, logrer litt og viser at jeg liker dem veeeeeelig godt. De fleste sier da: " Ååååååååh", og så får jeg kos. Noen er litt tregere, og da hopper jeg opp på dem, ikke sånn opp og ned må vite. Nei, rolig opp med forlabbene og så bare strekker jeg meg, rolig rolig, bare sånn helt naturlig. Da hanker jeg inn litt mer kosing. Altså, jeg koser ikke med alle jeg møter. Av og til har jeg andre prioriteter også. Men har jeg lyst på kos får jeg stort sett kos.
foto privat

HEEEEEI - hva med litt kos?
Men jeg må jo da bare innrømme at taktikken min bare er 90% sikker. Hu her traff vi i parken i dag. Det var ingen reaksjon kan jeg fortelle - jag la inn alle strategiske elementer og INGEN reaksjon. Til slutt prøvde jeg løpe etter. Det hjalp faktisk litt. Dama stoppet hun og jeg fikke faktisk litt kos ..... heldigvis

1 kommentar:

  1. Hehe, du er visst en skikkelig kosehund du Ronja! Og jeg er enig med deg, KOS er veldig viktig både for hunder og mennesker ;-)

    SvarSlett