onsdag 18. august 2010

Tørrskodd hjem

Jeg er ikke så veldig glad i vann altså - det kan hende at jeg kan vasse litt i strandkanten, men jeg er ikke noe badenymfe liksom. I Torshovparken har vi noen fontener. Det er ikke dypere enn en vanndam, men jeg er litt skeptisk altså. Det er mange av vennene mine som liker å løpe og sprute vanne rundt, men jeg skjønner ikke helt poenget jeg da. Av og til kan jeg kanskje rusle litt uti om det er skikkelig varmt altså, men helst ikke!
foto privat
Vannstopp


Men når vi er ute på tur blir man tørst da, og vann må man ha. Har fått ganske bra kontroll på denne teknikken nå. Matmor tar bilder nesten hver gang jeg slukker tørsten her, sånn itilfelle jeg skal falle uti. Hun har ikke fått blinkskuddet sitt ennå. Foreløpig har jeg kommet meg tørrskodd hjem......

5 kommentarer:

  1. Vann skal drikkes og ikke tulles med. Kommer det høyere enn knærne så bør noen ha kastet uti en riiiimelig bra pinne for at jeg skal gidde! Og svømme kan de bare drømme om at jeg gjør!

    SvarSlett
  2. Pyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysa!

    SvarSlett
  3. Nei, jeg bader heller ikke frivillig, så jeg skjønner deg godt, men du kunne jo kanskje glede fotografen med å falle uti en gang da, hihi...

    SvarSlett
  4. Hei på deg,Ronja,skjønner deg godt.For mye vann er ikke noe for oss som har vannskrekk...Skal passe på og ha litt okserull i lomma neste gang vi møtes...Hils matmor,Nina :-)

    SvarSlett
  5. Jammenjammen... du går jo glipp av endel moro på det viset. Jeg bader ikke i utide, men når anledningen byr seg er jeg neimen ikke pyse - dessuten vanker det som regel kos OG godbiter etterpå, og det passer meg fint :-P

    SvarSlett